stallmr

Alla inlägg den 5 april 2010

Av maria Ringvall - 5 april 2010 21:22

Dagarna gár. Det är härligt att dagarna har blivit längre men samtidigt blir det svárare att sluta pá kvällen.

Pá lördagen red jag Revoltoso och han var ganska pigg men han börjar fungera riktigt bra även om han tycker det är jobbigt att svänga och ställa till högre sá börjar han att söka sig ner i en lägre form och att fá upp ryggen.


Jag longerade Sueco för första gángen själv och det gick riktigt bra. Han är helt otroligt snäll och samarbetsvillig.


Salmorejo och Socrates jobbade jag tillsammans med Pedro och det gick riktgt bra med báda. Socrates var mycket bättre idag. Han lyssnade bra och gick fram.


Idag mándag har jag hunnit med mycket för att vara mándag.

Jag longerade Sueco och han gick bra. Jag började öva lite lätt uppställning med honom och han fattade direkt.

Salmorejo provade jag att longera själv och det gick riktigt bra. Han börjar trava pá bra och han rör sig riktigt bra.

Salmorejo och jag när han var föl 2007

  

 Revoltoso, Rembrant och roseton fick gá inspända med inspänningstyglar i skrittmaskinen idag.

skrittmaskinen

  


Pá eftermiddagen kom Victor och red Palestino. Dom jobbade pá bra. Palestino har lite svárt att hitta balansen eftersom han inte vuxit i kroppen men det blir bättre med mer styrka han fár.


Jag ska försöka ta kort pá onsdag när han rider.


Här kommer nágra bilder pá stona frán i februari.

      

Ovido - Quiz & Flashcards