stallmr

Alla inlägg under september 2011

Av maria Ringvall - 14 september 2011 22:14

Tiden har verkligen sprungit iväg dom senaste veckorna. Det har varit fullt med husbygget som nu är inne pá detaljer som aldrig tar slut. Mánga har kommit pá besök vilket verkligen är trevligt men det tar ganska mycket tid.

Min dator gick sönder, en av hárddiskarna och säkerhets kopieringen gick sönder inte sá bra...

Dom som reparerade datorn sa att dom hade klarat att rädda bilder och information men att dom fick flytta över den manuelt.

När jag fick tillbaka min dator och 235€ fattigare  var min dator helt tom inga program inga bilder och ingen information. Det var som en bok med blanka sidor.

När jag skulle ladda ner fotoprogram och videoprogram gick det inte för windowsvista var inte instalerat korrekt. Outlook programmet var inte inte installerat sá jag kunde inte skicka mail..Sá det var bara att áka tillbaka med datorn och jag var  

Nu har jag fátt tillbaka datorn och den fungerar bra men alla bilder ár borta....

Pá hästfronten är det lugnt. Arbetet med 3áringarna gár vidare. Tagomago och Tintero är klara för inridning.

Tibetano och Teorico är klara för att lägga pá sadeln pá dem.

Tibetano (Palestinos lillebror men efter jaquimero)

      

Teorico (Jaquimero-Nirvana VII)

    

 I dag har vi skrivit in árests föl konstiga namn pá Z blev det.

stoföl (Jaquimero-Oleaje II)

  stoföl(Jaquimero-Navelina)

  Till sist en bild pá hästarna pappa Jaquimero när han är pá sin kvälls promenad och letar efter fikon och algarobas (johannes bröd).

 

Presentation


Välkommen till stallmr blogg. Här fár ni följa det dagliga arbetet pá stuteriet pá Mallorca. Vi föder upp PRE hästar. Mer information om vára hästar pá www.stallmr.se

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards