stallmr

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av maria Ringvall - 13 augusti 2010 15:38

Den här veckan har jag jobbat vidare med Salmorejo, Sueco, Roseton och Rembrant.

Salmorjeo jobbar jag vidare med att han lysssnar för sätet och är känslig för skänkeln.

Sueco rids nu i skritt, trav och galopp och han fungerar mycket bra.

Roseton jobbar jag vidare med skänkelvikningar och öppnor och fattningar.

Med Rembrant jobbar jag vidare med hans höger sida. jag har även jobbat med skänkelvikningar.

Vi har även haft frisörsalong hos stona. Lite mer än hälften är klippta och avmaskade.

Nästa vecka ska vi börja och rida in Socrates men det lämnar jag över till Oscar som rider Palestino. Socrates är lite för mycket häst för mig.

i dag har första sommar regnet kommit och det är uppfriskande och i dag har det bara varit 25 grader härligt.

Här är nágra bilder pá Salmorejo frán i torsdags.

              


Presentation


Välkommen till stallmr blogg. Här fár ni följa det dagliga arbetet pá stuteriet pá Mallorca. Vi föder upp PRE hästar. Mer information om vára hästar pá www.stallmr.se

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards