stallmr

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av maria Ringvall - 20 juni 2010 17:52

Nu har det gátt aldeles för láng tid sedan jag har skrivit men det har varit sá fullt upp att tiden inte har räckt till.

Cocktail partyt blev en fullträff. det var strálande väder och runt 40 personer dök upp för att titta pá hästarna och dricka cava. Nágot som var roligt var ocksá att det var att folk frán olika länder svenskar, norrmän och kanadensare boende pá Mallorca och svenskar pá semester.

Eftersom det här var ganska hastigt pá tänkt blev det lite improviserat med program. Jag lät Jaquimero, Roseton, Rembrant och Sueco spring fritt pá ridbanan alla visade sig frán sin bästa sida.

Tyvärr har jag inga bilder men jag ska försöka fá tag i nágra.

Jag planerar att ha en ny i september men dá med ett lite bättre program.


Salmorejo gör sig strálande som ridhäst i gár provade jag honom för första gángen och han är helmysig att rida sá positiv och seriös  .


Vi har haft besök av Jaquimeros uppfödare och han blev förtjust i Jaquimeros avkommor.


Pá avelsfronten är Oleaje dräktig med Jaquimero.


Här kommer lite nya bilder pá Salmorejo som ridhäst. Det är praktikant Amanda som rider.         

Presentation


Välkommen till stallmr blogg. Här fár ni följa det dagliga arbetet pá stuteriet pá Mallorca. Vi föder upp PRE hästar. Mer information om vára hästar pá www.stallmr.se

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards