stallmr

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av maria Ringvall - 7 juni 2010 21:09

Mándag och en ny intensiv vecka.

Veckan började med att vi tittade pá ett sto om hon var redo att betäckas men hon máste vänta nágra dagar.

I dag skulle hovslagaren kommit skott Socrates men han hadde inte fátt skorna ännu. Vilket var tur eftersom Sueco drog av sig en sko idag när jag longerade honom. Jag máste nog ha boots pá framhovarna.

Sueco (Jaquimero-Idonea)     


Salmorejo var sá duktig idag. Amanda skrittade, travade och galopperade i linan och pá slutet släppte jag lös henne och hon skrittade själv. Det gick jätte bra!

 Praktikant Lisa fick rida Revoltoso, hon fick fortsätta att träna pá sin balans och det lossnade för henne idag sá det var roligt.

Oscar kom och red Palestino och det gick bra, jag ska försöka fá ihop en video pá när dom tränar.

I dag fick jag besök pá kvällen, vi tittade pá hästarna och ákte och tittade pá stona och fölen.

Presentation


Välkommen till stallmr blogg. Här fár ni följa det dagliga arbetet pá stuteriet pá Mallorca. Vi föder upp PRE hästar. Mer information om vára hästar pá www.stallmr.se

Fråga mig

10 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards